تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

متن برای تبریک روز پدر + اس ام اس تبریک روز پدر

متن برای تبریک روز پدر + اس ام اس تبریک روز پدر

روز پدر : ای پدرم , پشت و پناه من تویی , پشت من گرم است از گرمای تو , روشنی بخش چراغ خانه تویی , روز پد مبارک
روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند.

روز پدر  

تاریخ روز پدر

در ایران پیش از انقلاب، روز ۲۴ اسفند خورشیدی زادروز رضا شاه روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال ۵۷ این روز به ۱۳ رجب قمری زادروز علی بن ابی‌طالب (ع) امام نخست شیعیان تغییر یافت.

متن تبریک روز پدر

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی
و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک . . .

پدر بشنو این حرف فرزند خویش
عزیز و گرامی و دلبند خویش
تویی مایه بود و پیدایش ام
کنارت به ناز و به آسایشم

پدران سنگ صبور سرنوشتند / مادران زیباترین آهنگ عشقند
پیشاپیش روز ولادت امیر مؤمنان بر پدران ایران باستان مبارک باد

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی.
روز پدر مبارک باد

میگن خداوند به هر کسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه که خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می کنم. روزت مبارک.

آفتاب مهربانی ،سایه ی تو بر سر من ،ای که در پای تو پیچید ،ساقه ی نیلوفر من. پدرم تو آفتاب زندگی ام هستی . آفتابی که امید وارم هیچگاه غروب نکند.
روز پدر مبارک

لطیف ترین یاس های سپید ار در میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه هایی ازگل سرخ وزین کرده و تقدیمت می کنم . همسرم دوستت دارم.

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.

عکس پروفایل روز پدر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.