مدلهای جدید دکوراسیون پذیرایی مد شده در سال ۹۷

طراحی دکوراسیون پذیرایی ۲۰۱۸ شیک و زیبا در خانه های امروزی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار می گیرد؛ سالن پذیرایی در واقع ویترین دکوراسیون داخلی منزل است و اهمیت به آن برای همه خانواده های ایرانی بسیار مهم است.

دکوراسیون پذیرایی  انتخاب دکوراسیون اتاق پذیرایی زیبا و شیک و مدرن علاوه بر زیبا دیده شدن منزل شما, حس خوب و آرامش بخشی به شما و حتی مهمان های خانه خواهد داد. داشتن اتاق پذیرایی زیبا و مد روز این روزها دغدغه اکثرا افراد است که این افراد با کمی دقت و مهارت می توانند به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق و حال پذیرایی خود را تزیین کنند.
در این مطلب مدل های متنوع و زیبای طراحی داخلی پذیرایی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم ،تا با استفاده از این ایده ها مناسب ترین دکوراسیون را برای هال و پذیرایی خود انتخاب کنید.

دکوراسیون پذیرایی ساده

هنگام شروع دکوراسیون پذیرایی لوازم اصلی و اساسی اتاق را مد نظر داشته باشید. مبلمانی تطبیق پذیر و بی رنگ خریده، سپس آن گونه که دوست دارید به آن ها جلوه دهید.نقطه کانونی اتاق نشیمن را تعیین کنید. در اتاق نشیمن نقطه کانونی نقطه ای است که معمولاً تلویزیون، پنجره یا شومینه قرار دارد. با این حال در این نقطه می تواند هر چیزی باشد که می خواهید وقتی در اتاق نشیمن نشسته اید، آن را ببینید.
در دکوراسیون های ساده می توانید برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با متراژ بزرگ و یا کوچک استفاده کنید.
در دکوراسیون ساده پذیرایی اغلب وسایل خانه از بین طرح های ساده و رنگ های یکنواخت انتخاب می شوند , این شیوه طراحی ممکن است کمی کسل کننده باشد.بنابراین اگر شما تمایل دارید دکوراسیون اتاق پذیرایی منزل تان را به صورت ساده طراحی کنید,بهتر است در بین وسایل ساده پذیرایی از وسیله ای با طرح و رنگ خاص استفاده کنید ,دکوراسیون پذیرایی منزل تان از حالت یکنواختی خارج شود.

دکوراسیون پذیرایی

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی